Tuesday, June 24, 2008

TREY SONGZ CUT HIS HAIR!!!!!!


Trey Songz was spotted last night at the BET Awards nomination party at The Standard Hotel in LA!!!!! Shout out to Brian over at Atlantic Records for the photos and always keeping me up to date on Atlantic's artists!!!!! I'm LOVING the new, grown ass man that is Trey Songz!!!! He cut his braids and I LOVE THIS!!!!








21 Stylish Folk With Something To Say:

free2bee said...

Look at him! Don't ya love it when boys become MEN!?

ms.kimba412 said...

Look at Trey doin' his lil' "grown man" thang! Cute.

Kisha P. said...

I agree...Looooking GOOD!!!!

Nykya said...

...Im gonna have to get visually use to the new look, but it doesn't look bad so far.

The last pic:
Jackie Long looks like his ass, balls, n dick r being crucified with them jeans on. Bruh, either you pull back from the table or get the next size. When is THAT TREND goin to go to sleep?

Meli said...

LOL Nykya. LMAO, Who in the hell invited Pretty Ricky!!!! They really look like H-town & ABC gone wrong!!! (thanks fresh)

Nessia said...

He got one hell of a dye job with that fresh cut.

xclusively p said...

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooo his braids made him so sexy don't think i'll ever adjust to him without them!

Anonymous said...

Dude look exactly like Terrance J...

Anonymous said...

Lol! I agree w/ xclusively p on tha dye job comment! Idk bout dis haircut tho...I thnk he loox wierd...perhapz itz a combo of dat crappy outfit he had on w/ hiz nu cut? Lawd kno'z I luv me sum trey but dis nu look may take sum gettn used 2

Mz. Kimmie Neverson said...

Muh man Tremaine sexii with the hair &nd without it...... He dont look like Terrence J...... He look so much better than him!! but he had good hair &nd now wat do i have tu` pull?!?!?!?{lol}

Anonymous said...

Dat nigga used to be foineeee but now he look like ah' old ass man

Anonymous said...

Plus iono what chall on but he looks NOTHING like Terrance J. Da fck? Terrence J is fine as hell...and Trey songs USED to be but he aint na'
Oh and yes...that is a very fucked up dye job...ugh...gross

lexy said...

trey songz still is sexiiiiiiiiiiiiiiiiiiii but i was crying when he got his hair cut doe i was mad for a second when he had that brucelee hair cut but now that he got a fade he is sssssssooooooooooooooo fucken sexiiiiiiiiiiiiiiiiii

Anonymous said...

Man yah Bitchez is sum FUCKIN HATERZ! Trey Songz is fuckin sexy wit or with out his hair. He had good hair wen he had da braids so STOP HATEN damn! He still GETTIN MONEY yah jus mad cuz yah can't look as good as him or be with him! HOPE OFF HIS DAMN BALLS! I love wen BOYZ become 2 MEN! It means GROWTH! He GREW UP sumthn ya should do CHANGE yah style!

$!9ned: KAYAH J. Soo not a hater! DUHH

Anonymous said...

Man yah Bitchez is sum FUCKIN HATERZ! Trey Songz is fuckin sexy wit or with out his hair. He had good hair wen he had da braids so STOP HATEN damn! He still GETTIN MONEY yah jus mad cuz yah can't look as good as him or be with him! HOP OFF HIS DAMN BALLS! I love wen BOYZ become 2 MEN! It means GROWTH! He GREW UP sumthn ya should do CHANGE yah style!

$!9ned: KAYAH J. Soo not a hater! DUHH

Anonymous said...

damm u look sexy n i still luv u. i dnt care wat no one sayz ur betta than chris brown!!!!!!!!!!

Anonymous said...

i think he luks more matured w/out braids he sexii wit or wit out braids i luv u

Anonymous said...

I LOVED HIS BRAIDS...lOlz idc
he still look guud.. but i perfer the braidz.

hairlonggurl@yahoo.com said...

man i am in love with you trey songz but i was hurt wen i heard u got yo hair cut i thought i was wifey u shoulda told me it was so unexpected but i still love u cuz its not ur looks n your personality i love u boo n u still sexi to all lil gurlz me n my boo on our grown we still sexy n im wifey n i got mine cut to but im still drapin im wifey kno dat u inspire me love u boo n i love your new song u sound so sexii from wifey kaylon austin

cassandra said...

trey songz you was sooooo damn fine with your hair and when you cut your hair off you shock me i didnt even realize that was my husband too be and you are sexiiiiiii like always i want to marry you. i want to see you face to face i love you trey tremaine songz lol you my fav sing you touch my heart and billion of other females. if i have one date with you i will never forget that day love your personality, lips,eyes,body. p.s cassandra tate a.k.a ms./ Honey

蔥爆牛肉Frank said...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚

 
template by suckmylolly.com