Thursday, June 19, 2008

Balenciaga 2008 RTW Spring Gladiator Boot Collection

















My staking abilites scare me sometimes!!!!! LOL!!!! A bish was DETERMINED to bring yall the hottness!!!!!! Signed, Sealed, AND DELIVERED!!!

9 Stylish Folk With Something To Say:

ChallahBack said...

Cot Damn !!!!!!!

ms.kkimba412 said...

Thise boots are the business!

Aura said...

Yes please

Meli said...

Those chit's are the bomb damn I need to hit the lotto or something cause this champagne taste and beer budget ish is not getting me anywhere. LOL

BellaY said...

Damned those boots are hot! When am I going to be rich????!!!

Anonymous said...

The Balenciaga gladiator boots are awesome .... problem is NO ONE sells them ??? WTH is up with that ?? Does anyone know where you can buy them ??

If so .... e-mail me at DJackson1117@aol.com

Anonymous said...

NICE BOOTS NEED TO LOWER PRICE

Anonymous said...

THESE BOOTS ARE SO HOT PLEASE MAKE A KNOCK OFF THAT US POORER PEOPLE CAN AFFORD.

Anonymous said...

WHY YAL WANNA TEASE PEOPLE THIS SHI- AIN'T RIGHT.

 
template by suckmylolly.com